This is my body and soul ♥

Hej människor! Som jag skrivit innan så var jag på Bastille-konsert igår... Och det var en av dom bästa dagarna i hela mitt liv. Vi åkte runt 3, och vi stannade och åt på vägen till Stockholm. När vi kom till Fryshuset där konserten skulle vara så var det en sjukt lång kö! Man fick stå längst vägen eftersom att kön var så lång! Vi var där en timma (ish) innan öppningen. Att komma in tog inte så lång tid, vi väntade i ungefär en timma som sagt, och sen var det väskkontroll och man skulle hänga av sig jackorna. När vi skulle gå till "Arenan" så såg vi att dom sålde Bastillegrejer och vi dog.. haha vi sprang dit! Jag köpte en tröja som det står "Bastille" och "Flaws" på, alla köpte likadana. Sen skulle vi gå in till Arenan och alla som var där för att titta satt ner på golvet framför scenen! Där inne fick vi också vänta i en timma innan förbandet To kill a king skulle börja spela. Dom spelade i ungefär en timma tror jag? Och sen.. var det Bastille! Jag började gråta när dom kom ut på scenen haha! Jag överdriver inte! Det var heeeelt underbart och dom var helt underbara! Dom sjöng bland annat The silence (SOM JAG ÄLSKAR) Pompeii (såklart) FLAWS (SOM JAG OCKSÅ ÄLSKAAAR) och Icarus. Dom sjöng såklart flera låtar. Och dom var så braaa! Herregud. När dom skulle spela Of the night så sa Dan att han antagligen var den sämsta dansaren i Stockholm och att om alla dansade med honom så skulle det få honom att känna sig mindre som en idiot! Hahaha så söt! Då började alla hoppa, och han sa typ "No wait! Down!" och alla satte sig på huk? Whut haha. Och sen skulle man hoppa? Haha så underbart! <3 Och mitt i allt fick han för sig att springa ner i publiken! Kaos. Hahaha nej men det var.. episkt! <3 En av de bästa dagarna i mitt liiv! På vägen ut var det even värre kö än på vägen in. Så vi passade på att köpa en till sak haha! Jag köpte en Poster, Julia också och Linnéa köpte ett armband. Sen ställde vi oss i den oändliga kön för att komma ut och få tag på våra jackor.
Sen åkte vi hem, klockan var säkert halv 11 innan vi kom ut därifrån haha.
Tröjan kostade 250 och postern kostade 50.
Sen på tal om inget så skulle vi stanna och köpa dricka och gå på toa på vägen hem, då visste vi inte om toan var upptagen eller inte så vi provade att öppna och det var låst, en stund senare så kom det ut en kille och sa "WELL HELLO MOTHERFUCKERS!" ...... Alltså HAHAHAHHA WHUT? Stockholm alltså.. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: