The hunger games Catching Fire

Hej människor! igår bloggade jag ingenting, men det berodde på att jag först hade någon slags "höstsportdag" med skolan.. den sög.. haha och sen åkte hem i ungefär 1 timma och sen in till stan igen för att se Catching fire med Julia! Filmen var såå bra! Jag är inte direkt ett fan av The hunger games men Catching fire var sjukt bra! Jag tyckte dock att filmen var vädligt lik Twilight i vissa delar, vilket var lite synd, men annars var den jättebra! Över mina förväntningar! Inget av det som hände var förutsägbart vilket var bra. Den var bra gjord och jag tyckte att det var en väldigt fin film haha. Älskade den verkligen! Har lust att se den igen.. och jag som alltid varit den som inte gillar The hunger games haha...Alla borde se den! Sjukt bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: