Måndag igen!

Och så var det måndag igen, det känns som att det är måndag hela tiden.. haha. Nej men det har varit en ganska trevlig måndag, i skolan var det bara 7 elever! Haha resten är på prao. Ska bli intressant att se vad vi gör på idrotten imorgon.. haha. Jag hade som varje måndag tänkt att se på TWD idag, men det beror ju helt på om det ens kommer ut.. ibland kommer det ut på måndagar och ibland på tisdagar så vi får väl se. Jag är också rätt trött idag, igår var jag och mamma på Ikea, och jag köpte faktiskt en sänghimmel! Jag älskar den ♥ Sen på kvällen när jag hade tänkt att sova så kunde jag verkligen inte somna? Jag somnade inte förrän vid halv 3 ungefär.. gissa om jag var trött imorse.. haha. Idag efter skolan så hämtade mamma mig och vi åkte till en affär kallad Nille, jag älskar verkligen den affären! Så sjukt fina saker. Jag köpte ett doftljus som luktar så olagligt gott, det är det röda på bilden ovan faktiskt. Sen så beställde jag lite grejor ifrån Elf, det lär ju komma om 2 veckor eller så, lagom till Bastille ♥ :'D Nu ska jag nog faktiskt göra te och roa mig med tumblr eller något sånt! Vi hörs ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: