Jag suger på att blogga!

Heej människor! Jag har verkligen varit värdelös på att blogga dom senaste dagarna, det är tragiskt ju!
Nej men jag har inte vetat vad jag ska skriva om och inte riktigt haft tid! Ber om ursäkt för det..
Inget speciellt har hänt under dom dagarna jag inte har skrivit.. jag har 
• Smakat glögg och hatat det.
• Skrivit en önskelista
• Ritat 
• Pluggat
• Tittat på American Horror story och The walking dead
Och inte så mycket mer vad jag vet? Sprungit lite kanske.. här är vi nyttiga och motionerar osv.
På tal om inget, bilderna där ovan! Så mysiga alla är! Så höstiga och fina! Tredje bilden beskriver hur det är ute nu! Jag har alltid tänt ljus i mitt rum! Så mysigt! Och Dr. Martens.. Alltså jag vill så sjukt gärna ha dom! herregud. Tänk ett par svarta Docs med en mörkblå eller vinröd kånken! ♥♥♥ Skulle verkligen inte sitta fel.. Aja.. jag får önska mig det haha.. eller köpa någon gång om jag har pengar haha! Imorgon är det på tal om ingenting "höstsportdag" med skolan.. kul kul.. kallt och sånt.. på en lerig äng.. yay haha.. men det är i alla fall fredag! Sen på lördag så är det Gymnasiemässa! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: