Jag längtar till jul!

Om inte dessa bilder ger er julkänsla så vet jag inte vad! Jag längtar så otroligt till jul! Herregud jag vill ha jul nu D: <3 Det är så fint! Så mycket mysiga ljus och sånt myyysigt D: <3 Som tur är så är det ju inte sååå länge kvar :) Den här söndagen har spenderats i min säng, jag mår fortfarande inte bra, jag har ont i halsen och mår allmänt dåligt.. jätteont i huvudet och sånt.. men hellre sjuk nu än nästa helg haha. Ikväll om jag är vaken vill säga så ska jag kolla på EMA! Jag taggar det jättemycket haha.. för er som inte vet så är det klockan 21.00 ikväll! Och som ni vet så anmälde jag mig till en fototävling, och jag blev finalist! Så kul! :D <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: