In my left hand there is a familiar, In my right hand there’s a great unknown

Hejsan! Igår var det Gymnasiemässa här i Norrköping, det gick jag på med mina föräldrar, det var intressant och jag fick med mig hur mycket papper som helst! Efter Gymnasiemässan åkte vi till City, där finns det en parfymaffär som säljer Victoria's Secret så jag tänkte gå dit och lukta på en av dem som jag önskat mig! Då luktade jag också på Pretty in pink som mamma sen köpte till mig ♥ Taaack så mycket mamma! ♥ Den luktar så sjuukt gott! Jag älskar den! ♥ Den kostade förresten 149:- 
Sen åkte vi till Ikea också haha! Mest för att köpa ljus.. både jag och mamma älskar ljus.. särskilt doftljus! Jag köpte ett paket med 3 stycken doftljus i, det första luktar kladdkaka, den andra luktar.. Creme brulee? Hahaha jag vet inte hur det stavas! Och den sista luktar Kanelbulle! Dom luktar så sjukt gott! Och mitt rum kommer att lukta som ett bageri sen ju? Jag är verkligen beroende av ljus känner jag..Jag har totalt 7 doftljus i mitt rum?!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: