Died in your arms

Hallooo! Tisdag idag, en helt vanlig tisdag bortsett från att vi är 7 elever i skolan haha.. men det funkar bra, idag hade vi idrott, spanska, läsning och slöjd. På idrotten fick vi spela Badminton hela lektionen, jag älskar faktiskt badminton så det var rätt kul ändå! Efter skolan åkte jag hem, och sen fick mamma och jag hastigt och plötsligt för oss att åka till stan, känns som att vi gör det rätt ofta nu mera haha! Mamma köpte en jättefin tröja till mig ifrån Bikbok, det är en sån.. Hoodietröja? Vit med blå armar! Älskar den <3 Tack mamma! Och när jag kom hem tittade jag på senaste avsnittet av The Walking Dead. Det var bra, men jag blev lite emotionally disturbed av det haha.
Låten där uppe är Bastilles nya cover, jag älskaaaar den! Alltså herregud.. repeat 90% av mina dagar typ.. haha nejdå. Nu ska jag borsta håret och tänderna! Godnatt folk ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: