Apptips!

Hejsan! Idag tänkte jag tipsa om en app som jag skaffade igår! Appen heter Zombies, run! och är en träningsapp.
Den kostar 28 kr vilket är lite synd, men det är helt klart värt det! Jag och Linnéa testade den igår kväll och den var verkligen superkul och fick en att springa haha! Man har rollen som Runner five, och ens uppgift är att springa och rädda folk och hämta nödvändiga saker till sin Bas osv, det finns såklart mer. En löprunda motsvarar i alla fall ett uppdrag! Appen är lite som en ljudbok, men ändå inte. Man har såklart hörlurar på sig, och det är människor som pratar om vad man ska göra och vad ens uppdrag är, ibland blandar dom också in musik ifrån mobilen. Man kan välja att aktivera Zombieljud osv. När zombies är "nära" så hör man en röst som säger tillexempel "ZOMBIES RIGHT BEHIND YOU! RUN!" Och eftersom att det är en sån GPS sak så märks det ju om man springer eller inte, så om man inte springer så säger rösten "Zombies 15 meters." "Zombis 10 meters." "ZOMBIES 5 METERS." så piper det ju närmare alla zombies kommer! Man hör också "zombieljud" när zombies är i närheten! Man motiveras verkligen till att springa när man hör Zombieljud i öronen när det är kolsvart ute haha! Den här appen tycker jag verkligen att folk som vill börja springa ska skaffa, för det är verkligen värt det! Bästa appen på länge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: