2 nya tröjor

Jag skulle ha visat dessa 2 tröjor för länge sen egentligen haha, men jag har inte hunnit. Här är i alla fall 2 tröjor jag köpt den senaste tiden. Den första är från Bikbok och den andra från H&M.
Jag var hemma från skolan idag också! Usch. Jag har ont i huvudet nästan hela tiden, det är inte alls kul.
Men IMORGON. SKA jag till skolan. Det är kort dag och vi gör inte så mycket, vi ska på teater har jag för mig!
Igår tittade jag på tal om inget på filmen Epic, haha den var faktiskt bra :'D Jag tror att jag ska titta på någon film nu också faktiskt! Vi ses :'D
 
Kommentarer

Pauline

älskar den till höger!

Svar: Tack :'D
Sandra Laakkonen

2013-11-12 @ 17:24:33
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: