Städat garderob!

Hajsan!
Efter att mamma har fått tjata i veckor på att jag ska städa min garderob...
Så gjorde jag det faktiskt idag! Stolt! Nu ser den jättetom och trist ut. :( 
Har nästan inga kläder kvar känns det som, fast det har jag ju såklart!
Ikväll blir det troligtvis att beställa en heeeeeelt underbar Longboard <3
Och titta på Eurovision SongContest, det är liksom standard att göra när det
är haha.
Detta är en FÖRE bild haha! Innan jag svek nästan allt. :'(
När jag städade garderoben hittade jag ett par byxor som gick till knäna ( JAG HATAR ORDET KNÄNA.)
som jag imorgon tänker klippa sönder och göra shorts av, ni vet sådär lite kreativt på en helt vanlig
onsdag ;D 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: