Säsong 4

Hejsan!
Jag känner mig TRAGISKT nördig. Jag har sett hela säsong 3 på en helg..
eller jag började igår, och det är 16 avsnitt.
Jag började gråta i säsongsavslutningen.. :( Usch jag vill bara se alla säsonger och att det ska ha ett lyckligt slut :(
Just nu pluggar jag lite om ekonomi, som vi har "test" på imorgon, men det är lite
svårt eftersom att vi inte riktigt vet vad vi ska plugga på.. 
Jag längtar sjukt mycket till sommarlovet! Bara 17 dagar kvar, eller 16, jag räknar inte
med idag eftersom att dagen i stort sätt är slut! Det är ungefär 11 skoldagar kvar!
Då kan jag kolla på Supernatural och sånt utan att behöva tänka på plugg haha.
Nu ska jag fortsätta plugga lite innan jag lägger mig!
Godnatt :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: