Konfirmerad!

Hejsan!
Idag konfirmerade jag mig, det var verkligen superkul! Allt gick bra och det var mysigt!
Nu tänker jag visa lite bilder ifrån konfirmationen!
Lite bilder ifrån efter konfirmationen också, jag är verkligen SUPERGLAD över presenterna!
Jag fick ett objektiv, det jag velat ha ett tag, Tamaron F.4/5 70-300.
Jag fick också pengar, halsband, örhängen, EN EXTERN BLIIXT (MVH DÖD) Den har dock inte kommit än,
den kommer antagligen på måndag, REFLEXSKÄRMAR (mvh död igen), en docstation? eller.. vad heter det? en sådan man har en iphone i haha! Jättifrän!
Kanske är dax att skaffa sig en större kameraväska snart eller? haha!
Men som sagt, det har varit jättekul :'D
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: