Födelsedag!

Hejsan! Och förlåt för URKASS uppdatering!
Men jag har inte riktigt hunnit. Jag skyller på Longboarden som jag för övrigt döpte till Bob, och
att mamma fyllde år igår!
Men jag fotade i alla fall lite igår, så nu har jag lite bilder att lägga upp så att inlägget inte blir
hur tråkigt som helst utan bilder haha!
Tamaron AF 70-300mm LD Macro 1:2
Det var ju lite bilder i alla fall!
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag har ont i mitt ben for some reson haha.. :'D
Men det blir att läsa i Flugornas herre och kanske titta på Spn!
 
Kommentarer

Sabinus

Fin blogg Sandra c: hur många besökare får du per dag? :3

Svar: Tack c: Haha ungefär 16 per dag.. haha c:
Sandra Laakkonen

2013-05-28 @ 20:26:52
URL: http://sabinadanielsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: