"But even if we won't admit it to ourselves, we'll walk upon these streets and think of little else"

Hejsan folk!
Sitter och skriver lite om Flugornas herre, väldigt party!
Men men, det är bara 22 dagar kvar tills det är sommarlov, gud vad jag längtar!
Under sommarlovet vill jag inte göra NÅGOT skolarbete. Jag vill bara ta det lugnt och ha det allmänt episkt.
Åka longboard och lyssna på These Streets. :) Och utföra min Summer bucketlist 2013 såklart.
Jag har redan kryssat i "Learn to longboard" där, woho!
Alltså kan ni tänka er att det bara är TRE veckor kvar? Heeeelt stört ju.
Jag kan inte ens tänka mig det, det känns som att det precis var januari när vi satt med täckjackor
och fotade isen och sånt ju?
Som sagt, helt sjukt, inte för att det stör mig att tiden går fort haha! 
Bilden tog jag förra sommaren i Polen.
Skulle inte sitta helt fel att åka till den stranden igen haha.
Jag måste seriöst försöka intala mig själv att det bara är TRE veckor kvar, för jag inser det inte! Det känns helt
insane att det skulle vara så ju.. nu kanske det bara är jag som känner såhär men ja.. :D
Mitt vackra sår på min armbåge har börjat läka lite på tal om inget, hoppas att det går snabbt för jag
orkar inte ha kvar det, det är ju inte så disskret direkt..
Nej nu ska jag fortsätta lite på svenskan innan jag lägger mig, förlåt för detta skumma inlägg där jag endast skriver om att jag inte förtstår hur lite de är kvar haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: