Bara för att jag är spontan.

Hejsan! Bara för att jag kände mig
lite kreativ förut, så bestämde jag mig för att fota, ute, i regnet...
Jag hade en plastpåse på min kamera, och paraply! Och sällskap hade jag också ;D
Linnéa följde med, och det var trevligt! Jag kan ju dock inte påstå att det gick så bra..Men det är en annan sak!
Tamaron AF 70-300mm LD Macro 1:2
Mission failed!
Men det var som sagt trevligt.
Linnéa visade förresten världens sötaste citat som jag tänker dela med mig av nu!
" You say you love rain, but you use an umbrella to walk under it. You say you love sun, but
you seek shade when it is shining. You say you love wind, but when it comes you close the window.
So thats why I'm scared when you say you love me" Det är säkert sjukt gammal och sånt, men jag tyckte
det var jättefint ändå <3
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: