Warm bodies

Jag har enda sedan jag såg Beautiful Creatures velat se en film som heter Warm Bodies!
Kanske är många som har hört om den. Men jag fick se trailern för första gången när
vi såg Beautiful Creatures!
Den handlar alltså om en Zombie som blir kär i en människa.. :'D ♥
Jag VILL se den på bio, men den är ifrån 15, alltså det är så orättvist! Jag fyller ju 15 i år, och så är
det sjukt många filmer jag vill se som är från 15! :(
Haha funderar dock på att vara badass och se den ändå.. haha :'D
Fast vi får se, för jag ska ju se The Host om 16 dagar ♥♥♥
Och mitt presentkort räcker inte till båda! Och vill köpa en massa saker D; 
Här är i alla fall trailern till Warm bodies!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: