Trött :c

Hajsan!
Vi hade lite gäster här, och jag var lite social och åt tårta, omnom!
Duschade en snabbis också ;D Men nu är jag stört trött, och det är skola imorgon!
Kul kul, att ha gått upp 6 och 7 på en helg. Tur att det är lov snart!
Jag vill sova, det känns som att jag skulle kunna sova i typ en vecka haha!
Förresten så har jag börjat läsa en ny bok! Nick & Norahs oändliga låtlista heter den, namnet låter lite
som en typ barnbok, men Linnéa sa att den var bra ;D Så jag rånade den av henne haha!
Imorgon så är det ingen konfa! Haha lyxmåndag, vi slipper ju ruscha som idioter till bussen i alla fall :'D
Jag tror att jag ska ut och springa imorgon, jag har inte gjort det på typ en månad! Till mitt försvar så
har jag inte kännt mig bra och har haft mycket i skolan!
Den här veckan så har jag redovisning, spanskaglosor, No-prov och.. hmm något mer tror jag o.o...
På tal om absolut INGET, så vill jag meddela alla eventuella the host fans som inte redan sett det, men den blev från 15, lite deppigt... men ja ja. Jag har inte hittat anledningen än.
Fast man vet ju aldrig, det kanske ändras, som med Part 1? ;D (Twilight alltså.. xD)
 Men nu ska jag läsa! Godnatt folk!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: