The cup song

Hejsan! 
Det blev ingen redovisning för mig idag, och Spanskan gick SÄMST, men man fick göra om som tur var.
Usch det är läger i morgon och hela helgen, vilket betyer inget bloggande, och det finns ingen tecking
där ;c
Deppigt..
Var och handlade godis och sånt till lägret med Linnéa förut!
Jag kände mig lite tjock haha men vi ska ju va där hela helgen, så något måste man ju roa sig med x)
Omnomnom!
Maoam påminner mig om Jack & Finn! ♥ :'D
Jag måste packa klart också, jag har inte gjort det o.o
Btw, jag och Julia är no lifers, så vi har lärt oss The cup song.. hahaha!
Känner mig lite proud som kan den.. faktiskt XD
Kommentarer

ADARAS.se

Åh vad mycket gott! :)

Svar: Haha alltid! ;D
Sandra Laakkonen

2013-03-14 @ 21:11:04
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: