påsk-gräs!

Hejsan! När jag vaknade i morse hade jag ont i halsen, så jag gick aldrog
till kyrkan, nu mår jag dock bra igen!
När jag vaknade såg jag att mitt söta påsk-gräs hade börjar växa! FINALLY! :'D
Jag drack en latte till frukost... tänkte att hela världen behövde veta.. xD Den var god.. godare än den igår hahaha! :'D
På tal om absolut INGET, så har jag funderat på Converse länge, jag har ju mina vackra misshandlade usa-converse.. c: Fast jag vill ha ett par till! Jag kom fram till att jag vill ha vita! ♥
Och jag tror till och med att mamma fick någon rabattkod och beställde vita o.o 
Synd bara att dom kommer se ut som andra världskriget efter typ 2 dagar? :'D
Fast jag tycker alla converse är fina även om dom är smutsiga o.o 
Hahah!
Hoppas att dom kommer snaaart ;D ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: