Macka med ost

Hejsan människor!
Idag har det vart en helt vanlig dag, skolan också sånt.
Jag är så trött, vill ha påsklov! Det ska bli såå skönt!
Bara den här veckan kvar, det är ju dock en del att göra den här veckan, spanska till imorgon, lite engelska till onsdag, spanskaglosor till torsdag och redovisning på torsdag!
Men jag tar en dag i taget :'D
Förresten angående inlägget igår, där jag skrev om åldersgränsen till The host!
Filmen är inte granskad ännu, så dom har skrivit 15 år tills dom vet säkert. Dom vill inte
sätta 11, för då lär folk bli besvikna om det sen blir 15!
Okej på tal om INGENTING.. så ville jag ha macka med ost hela dagen i skolan o.o
så när jag kom hem så var jag så badass att jag åt det! Haha watch out we got a badass over here!
Kapish nu ska jag blogga lite! ;D ♥
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: