Heliga saker

Hejsan folket!
Idag har jag handlat lite med mamma, det var ju lite mysigt! 
Jag fick med mig lite saker hem också, heliga saker!
För oreo är väl heliga? och jag testade Chai latte idag också, det smakar jul.. det är gott... omnom.. ♥
Mamma köpte Part 2 till mig.. jag dog lite.. ♥
Förresten, förlåt för brusiga bilder, men var tvungen att ha hög iso eftersom att det var mörkt när jag tog bilderna x( Usch hatar när det blir så!
Jag gick och la mig tidigt igår o: Typ 9, men läste till halv 10 innan jag somnade! Det där lägret dödade mig!
På tal om att dö, idag på idrotten så skulle vi gå typ armgång eller vad de heter, när man typ klättrar som en apa på en stång? typ en arm framför den andra.. SANDRA DEN BÄSTA PÅ ATT FÖRKLARA!
Nej men mina handleder är typ döda! slog i dom i stången så har typ röda fläckar D:
Mäp, usch det gör ont.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: