Fotat i timmar!

Hejsan alla!
Jag bloggade ingenting igår, men jag var i stan, och när jag kom hem så gick jag
och Linnéa ut och fotade!
Vi fotade i flera timmar! Roligaste på länge faktiskt :'D ♥
Sen så åt vi tacos, och Linnéa kom över och såg melodifestivalen med mig ;D 
Det var också superkul! Tyckte ju dock att Yohio skulle vunnit, och att andra länder inte ska
få rösta i sverige! Eftersom att Yohio egentligen vann :c 
Men aja, jag tycker att Robin är bra han också! Vi började nästan gråta för att han var så sjukt söt när han vann xD ♥ 
Och idag så var vi i kyrkan! 
Tänkte visa "lite" bilder.. typ 19 stycken från igår!
Kapish!
Äntligen lite "varmare" bilder än förut när alla var "kalla", gråa och trista!
Förhoppningsvis så blir det fler mysiga bilder ;D ♥ Det är ju typ vår nu? ;D
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: