Det okända

Hejsan!
Är inte direkt på hurmör just nu, varför behöver inte hela världen veta.. -_-
Men aja! Jag ska titta på det okända! Jag tycker det är läskigt o.o
Introt är jätteläskigt ju!
Jag tyckte inte det förut, men har börjar tycka det nu o;
Imorgon så ska jag och mamma baka Tekakor eller vad hon sa att det hette :'D
Jag vet inte vad det är...känns lite efter.. xD
Längtar tills jag får komma ut igen! D; Jag vill fota! Ute, på riktigt, inte bara inne, lite sådär dött för att jag
känner mig för trött och mår för dåligt för att orka göra något seriöst.
Men jag tror att det blir skola på onsdag! Yay!
Nej nu ska jag gå och titta på tv! Ses ♥
Kommentarer

Mamsen

Kram!

2013-03-04 @ 21:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: