50 frågor

Nu tänker jag göra 50 frågor, för jag har inget liv :'D

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till?  Chubby McFatFuck.. lätt.. XD Hahah nej men, Ariel eller Summer... mobbade namn C:

2. En önskan du har just nu? Hm.. att sommaren ska komma NU! :'D

3. Vilken var den senaste filmen du såg? Madagaskar 3 XD

4. Har du bra självförtroende? Njaaae..

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? Fota porträtt ute!

6. Nämn tre saker på din before-i-die lista? Bli fotograf, hoppa fallskärm..och bo i USA :'D ♥

7. Beskriv ditt drömutseende: Hm..Jag vet inte o.o ?

8. Skriv namnet på någon du ser upp till: Nevnarien!

9. Någon du har kysst: Ha-ha...ingen XD

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jag tror det o.o ?

11. Den du senast sov över hos? Hm..o.o Lisa? o.o

12. Vem skrev du senast med på Facebook? Julia c:

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? Njae x)

14. Vad väljer du, godis eller chips? Chips! :'D

15. Sportar du någonting? Jag springer c:

16. Sommarplaner? Ha kul! YOLO BARN X)

17. Har du rykten efter dig? Jag vet inte? C:

18. Din absolut sämsta egenskap? .... Venne?

19. Din bästa egenskap? Glad kanske? o.o

20. En låt du är beroende av? Battle scars ♥ 

21. Vad stod det i ditt senaste sms? "TACK  EEPPP UPPE I VARV" Av Linnéa ;D

22. Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? Vad svarar man om man aldrig har vart tillsammans med någon? C:

23. Kan man vara vän med sitt ex? Ja why not? o.o

24. Har du kysst en kompis? Nej C:

25. Hur ofta dricker du alkohol? Jag dricker inte alkohol? Hatar det >:)

26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? FY! LOSS! c:

27. Vad hatar du? Dåliga parodier och när saker går dåligt!

28. Hade du kunnat ha distansförhållande? Jag vet inte? o...o

29. Vad handlade din senaste dröm om? Hm.. att en kompis hade en kamera med ett objektiv som kunde skjuta o.o och hade sikte och sånt.. xDD

30. Vad väger du? Är du nöjd med det? Det man man undra c:

31. Hur lång är du? Är du nöjd med det? Jag är typ 1.52 tror jag... xD Haha

32. Vilken är den bästa svenska filmen? Jag saknar dig tror jag.. o:

33. De bästa svenska skådespelarna? Jag vet inte, gillar inte svenska skådisar c:

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? TWILIGHT! ♥♥♥♥♥

35. Ditt humör för tillfället? Glaaad :'D

36. En vacker person? Hm... Jennifer Lawrence? o.o

37. Accepterar du okända som vänner på Facebook? Nej..

38. Vem kramade du senast? Venne mamma? xD

39. Vem träffade du senast? Mamma..? xD

40. Är du kär just nu? Neeej C:

41. Någon du vill träffa? Mah fränds? C:

42. När grät du senast? Varför? Jag venne? Palla gråta när man kan va glad? C:

43. Sminkar du dig varje dag? Jaaoo.. C:

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? Alla säger att jag är lik båda? o.o

45. Är du helsvensk? Nej pappa är polsk och mamma är finsk!

46. Den bästa bloggen? Nevnarien!

47. En artist du inte gillar? Justin Bieber.. 

48. En artist du gillar? Robert pattinson? ♥

49. Vad är det bästa som hänt dig? När jag fick min kamera ♥

50. Vad vill du bli när du blir äldre? Jag vill bli fotograf! Och bo i L.A! Kanske lite långsökt! Men thats my dream ;D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: