Swan song

Heeeeejsan!
Nördig som jag är så såg jag precis klart Säsong 5 i Supernatural, och herregud som jag grät.
Usch. Säsongsavslutningen (Swan song) var så sorglig och bra och jag vet inte!
Feelings... </3 
Imorgon ska jag och mamma till stan och köpa lite matsäck till Stockholm som jag ska till på tisdag med Skrivarkursen, det ska verkligen bli roligt! Vi ska bland annat få trycka egna tygkassar, och jag har velat göra det ett tag så det kom ganska passande haha. 
Här är lite till saker som jag ska göra i sommar!
 
Nu på tisdag ska jag ju till Stockholm. Jag ska också till Grönalund med pappa, sen var jag ju på Liseberg igår. Jag, Linnéa och Julia ska ju MÖJLIGTVIS KANSKE se Passenger på Skansen, men det är verkligen inte säkert. Campa på våran camping och möjligtvis sova på min studsmatta. Dip dya shorts med Linnéa, det ska bli superkul! Och så ska jag åka Longboard! Longboard Longboard Longboard. Haha jag är så sjukt glad att jag köpte min och tvingade Linnéa att köpa en! 
Nu ska jag kolla lite Tumblr och reblogga saker ifrån Swan song och dela mina känslor... som blev HELT krossade i det här avsnittet.. HAHAH Nej det var kanske lite och ta i.. :'D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: