Jordgubbar ♥

Heeej!
Idag är en bra dag, jag vet inte varför, den bara känns bra haha.
Idag fick vi mest göra utvärderingar av terminen, sen fick vi köra multibrännboll på idrotten!
Inte för att vara sån, men jag hatar verkligen brännboll? Jag tycker det är sjukt tråkigt, och läskigt haha.
Och det ska vi köra nästa onsdag också?! 
 Sista lektionen fick vi en "uppgift" där vi skulle dela upp oss i lag med 3 i varje, springa runt
hela stan och hitta 10 unika gator, fota skyltarna och sen göra ett ord av varje gatas första bokstav,
det gick dåligt för mig haha! Men det var väl kul!
När jag kom hem.. åt jag jordgubbar.. jag älskar jordgubbar ♥
Alltså nu är det bara 4 skoldagar kvar, imorgon ska vi se film och göra Churros, på Måndag ska vi göra lite vad vi vill, tillexempel göra klart saker, på Tisdag har vi modevisning haha och på onsdag ska vi köra brännboll och bada med 6orna och 7orna! Och på onsdag kväll slutar vi! Sjukt awesome ♥_♥
 Funderar förresten på att göra en ny design, jag vet till och med hur jag vill att den ska se ut o: Men jag är för lat för att börja haha.
Kommentarer

Hanna

Tack så jättemycket! :D Gillar verkligen din design också :)

2013-06-04 @ 20:55:42
URL: http://hannnafoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: