Jag har dåligt samvete!

Heeejsan!
Jag har inte bloggat sen i typ.. tisdags? och idag är det lördag.. jag har sjuukt dåligt samvete över det här!
Statistiken har sänkts lite.. men ja ja, förlåt! Jag har faktiskt varit i husvagnen, och där kan vi inte få igång mitt internet så att jag kan blogga, jag försökte när jag kom dit, men det funkar verkligen inte, så jag sket faktiskt i det och har inte rört min dator sen dess. Men i alla fall, jag har både badat, fotat och firat midsommar.
Jag har försökt att fotografera bubblor igen, och jag kan väl i alla fall säga att det gick liiiite bättre än sist haha.
Nu tänker jag i alla fall lägga upp massor av bilder :D
Jo just det! Mamma köpte boken Wallflower till mig, eftersom att jag inte har kunnat använda min dator så har jag läst en del, jag läste ut hela boken faktiskt, och den var bra, jag försöker lista ut vad jag faktiskt tycker om boken haha. Sen så har jag planeterat blommor vid våran husvagn också, det är mysigt att vara där :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: