Fotoappar ♥

Det här är mina 2 favoritfotoappar, jag använder alltid dom här apparna när jag tillexempel lägger upp bilder på instagram.
 
PicfxDen här appen innehåller över 100 olika filter, ramar, "textures" osv.. Med funktionen "Add another" kan man lägga på hur många olika filter och sånt som helst! 
AfterlightDen här appen köpte jag faktikt idag! Jag är hur nöjd som helst, appen har verkligen ALLT.
Man kan justera exponering, kontrast, skuggor, färgmättnad osv.. Det finns också en hel del filter att lägga på, man kan välja styrka på filtrena. Man kan lägga på ramar och mycket mer, den här appen är verkligen helt fantastisk och klart värd dom 7 kronorna jag betalade för den!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: