Första sommarlovsdagen!

  Hejsan!
Idag är det första sommarlovsdagen för mig, och det regnar, vilket är lite tråkigt, men då kan man sitta inne och chilla hela dagen utan att någon ber en att gå ut och göra något haha. Fast det finns inte så mycket att göra inne istället, än så länge har jag kollat lite Tv, fotat och sovit. Jag sov till typ 12 idag! Och jag drömde om Supernatural haha, jag har redigerat lite bilder på Linnéa och Julia också! Och var duktig och gjort en smoothie, den vart faktiskt ganska lyckad haha, blåbär och hallon var det i!
Omnomnom!
Älskar såna där glas, jag brukar ha latte i dom också. Dom är episka haha!
Linnéa hittade en jätteepisk låt förut, Bastille hade gjort en Cover på Locked out of heaven, och den är jättebra.
Nästan bättre än orginalet... :o
Locked Out ot Heaven by Bastille on Grooveshark
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: