En dag där jag inte gör något alls!

Hejsan! Idag har det varit en sån där dag när man inte gör något alls, bara slappar och kollar på Tv. 
Idag köpte mamma också en ny fototidning till mig, det stod bland annat om porträtt och landskapsfoto!
Jag har 3 nummer av den här tidningen, och jag älskar den verkligen! Dom skriver på ett sätt så att man förstår, dom ger bra tips och den är verkligen värd sitt pris! 
Jag försökte också göra en "Fiskbensfläta" på mig själv, men jag gav upp nästan direkt haha, förstår inte hur alla lyckas med det!? det är ju hur svårt som helst?! eller så är det jag som är dålig.. haha!
Alltså gud jag trodde att klockan var typ 2 eller något, men klockan var visst 7! Jag sov till halv 1 idag, så det är väl inte så konstigt att hela dagen har försvunnit!? 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: