Photoshoot - Monika

Hallooo! Jag har inte bloggat på typ 800 år eller något, men Monika är hos oss och jag är med vänner och grejer.
Så jag suger på att blogga, men idag hade jag en photoshoot med Monika, jag tvingade henne att gå ut på en äng med ballonger och saker haha. Jag tänkte börja med att visa några av bilderna i det här inlägget, flera kommer lite senare!
Canon EF 50mm f/1.8 II + Guldig reflexskärm
Jag har inte gjort så mycket, badat, solat, ätit glass, fotat, åkt båt och såna grejer, sånt som man gör på sommaren :D Kollat på skräckfilmer och sånt. Hoppas att ni också har det bra, och jag ska försöka att börja blogga igen!
Men om jag inte lyckas så bra, så finns jag ju på Instagram! SandraClaudia1998!
Nu ska jag fortsätta fixa bilder, vi hörs!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: