Jag kommer inte på någon rubrik.

Heeeejsan människor!
Igår bloggade jag inget förutom om shortsen, så let's skriva ett "nattinlägg" haha.
Igår var jag med Linnéa, vi åkte longboard och sånt hela dagen! Vi mötte några sjukt söta barn som ville "High-5a" oss när vi åkte haha. Vi badade i Bråviken också, det var 15 grader varmt där. Usch så kallt! Senare så åkte vi med Amanda och Victor också! Det var så kul, för vi han åka i kanske 5 minuter, innan Victor svängde in framför mig ( jag svängde säkert också lite jag vet inte)
Så hans hjul fastnade i mina, så han ramlade fram, och då ramlade jag också, sen körde Amanda in i mig så hon ramlade också. Seriekrock :') LITE ACTION I VARDAGEN.
Idag har jag inte gjort någonting speciellt, vaknat, åkt bil, badat, 2 gånger faktiskt. Och tittat på Lejonkungen haha. Imorgon ska jag och mamma åka iväg och handla lite! Vad vi ska handla vet jag inte riktigt :D Men det märker vi väl imorgon. Jag hoppas också på att kunna fota någonting någon dag! Känns ju som 100 år sen jag la upp bilder :( Vilka ilandsproblem jag har :D Sen.. har jag funderat på en ny design, men min insperation är inte den bästa just nu x) Men vi får se :'D 
Btw! Jag la aldrig upp en bild på shortsen vi gjorde. Här får ni det :D
Godnatt människor :D 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: