Göra ingenting

Helloo!
Igår hann jag inte blogga någonting. Jag var på Ikea med mamma :D Vi skulle kolla klänning på lite olika affärer också men vi hittade ingenting. Jag köpte en bok som heter En sekund i taget. Den är bra än så länge! 
Jag köpte hårinpackning och lite annat också, efter att jag blekte mitt hår så har det blivit sjukt slitet :(
Jag måste klippa mig haha. Jag ska klippa håret och färga bort ombrén :'D Jag vill ha helt mörkbrunt istället! Som jag hade förut!
På tal om inget så är det verkligen något fel på min mobil :(  Den har aldrig teckning och vill inte göra något alls! Usch jag orkar inte ens ._.
Jag fotade lite igår, så här är några bilder :)
Canon eos 550D + Tamron AF 70-300mm LD Macro 1:2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: