Godmorgon godmorgon!

Hallu! 
Herregud igår var det kaos. Jag och Linnéa ska ju se World war Z idag, och jag skulle använda en biljett vi fick från konfirmationen för att gå, men då var den borta, så jag letade i hela mitt rum vilket betyder att jag kastade
allt i bokhyllan och lådorna på golvet och på sängen :'D Jag hittade den inte i alla fall, men det löste sig ändå, vi hade nämligen fler hemma :') Sen skulle jag hitta busskortet jag ska åka med idag, och det var också borta tills vid 1 på natten då min bror hade det och gav mig det haha. Men nu är i alla fall allt löst och vi ska åka till stan vid 3 för att köpa shorts och färg, och sen se World War Z i 3D. Jag kommer dö! Den filmen verkar jättebra, men ändå lite "läskig"..plus att den är i 3D haha, jag är en fegis :'D
Förresten så fotade jag lite igår, blev inte nöjd alls faktiskt, jag ska försöka ta bättre såna bilder någon dag när jag hinner,
Canon eos 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II + Sigma EF-530 DG SUPER EO-ETTL II
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: