Badat och grejer!

Heejsan! 
Idag har det varit sjukt varmt, så vi har badat och solat. Som vanligt så har jag bränt mig haha. När vi hade kommit hem så kollade vi på en film, Evil Dead. Den var bra, men ändå en sådär "klassisk" skräckfilm om ungdomar som åker till en stuga osv. Men den var läskig och äcklig.. D: 6/10 får den :'D
Imorgon ska vi kolla ny bikini och möjligtvis badbyxor, vi ska åka iväg på torsdag och jag behöver nya badkläder!
Jag åker också hem imorgon kväll för att vara med Linnéa i veckan. På måndag ska vi eventuellt se World War Z på bio! Och i veckan ska vi också dip dya shorts som vi har velat göra sen i typ höstas? Äntligen! Det ska bli så sjukt kul! Och jag ska filma det, så jag kan göra en video av det sen :D
Kapish ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: