"Tränat" ;D

Hejsan! Har inte hunnit blogga något alls idag.. men slutade vid 2 och sen så var jag lite
på stan med mamma! Kollade lite Playdough-Lera till kusinen som fyller år på söndag! ;D
När vi kom hem så gick jag och mamma på en 4 km lång promenad eller vad man ska kalla det, 
vi gick inte i vanlig gångtakt, snabbare än så..! ;D Sen så tog jag en ducsch, drack kaffe latte, och
nu sitter jag här!
Hade tänkt att måla naglarna i mitt episka silver,glitter, Edward Cullen nagellack xD
Varför bilden på nagellacket blev så dålig kvalité på har jag INGEN aning om varför x)
Föresten så blev det aldrig redovisning i spanska, alla ville ha mera tid att träna på utal och sånt xD
Yah! x)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: