Sova över med Julia

Hejsan! Har inte bloggat på någon dag nu, men igår så hände det massor av skumma/random saker, typ som att vi gjorde Ombré som inte syns något alls så ska göra om idag, och strömmen gick i mitt och Pontus rum, så jag vart lite irriterad med tanke på att jag skulle se Sinister med Julia, vi kopplade ur ALLA kontakter och så skulle vi ta ur diskmaskinen, var påväg att ringa en elektriker, men problemet var en PROPP. EN liten YNKLIG propp xD ..
Så jag och Julia såg Sinister, dock så såg vi bara halva! Julia vågade inte se mer XD Så vi ska se klart den idag, om hon vågar ;)
När vi vaknade imorse så var det 13 - ute, och det nästan regnade glitter! Sjukt fint!
Så vi bestämde oss för att fota lite! Julia tyckte att vi skulle klättra upp på ett berg...
Så vi gjorde det, vi höll på att dö där uppe och påvägen upp!
Vi fotade rätt många bilder därifrån, kanske kommer en ny header därifrån lite senare!
Här är bilderna jag tog, eller några av dem.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: