Kreativ och sånt

Hejsan! Idag har jag haft mitt utvecklingssamtal och haft spanska-redovisning,
båda 2 gick rätt bra, är nöjd!
Sen så åkte jag med mamma till affären och handlade lite, köpte bland annat ett block som jag
ska ha i skolan, och pennor!
Kollade på det där om hollywood fruarna också, och jag undrar hur mycket han killen fick
för att säga att Gunilla var "het" xD .....
Ritade lite också, är dock INTE bra på att rita så det vart ganska misslyckat..
Så bra ritar jag x) Eller INTE.. xc
Imorgon är det föresten skrivarkurs, så jag kommer inte blogga imorgon heller, under dagen alltså, utan när jag
kommer hem!
Nu ska jag gå och krama min kudde XD Är sjukt trött o.o Gick ju faktiskt och la mig och läste typ
9 igår :c Så borde inte vara trött juuu! :C
Godnatt!
Kommentarer

Theresé <3

Våde INTE ritar bra? va va va? e.e♥

Svar: Jag ÄR inte bra o.o :'D <3
Sandra Laakkonen

2013-01-23 @ 09:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: