Störst av allt är kärleken!

Hej Hej!
Idag har vi inte gjort något speciellt i skolan, samma vanliga c:
Förutom att jag har jobbat som ett AS hela kvällen med en Somalia-uppgift som jag har vart med på typ 2
lektioner av o.o..
Sen så kommer svenskan knäcka mig. Vi ska jobba med muntliga anföranden, när man pratar inför hela klassen..
Det är ju egentligen inte så farligt, men jag hatar det så stört mycket!
Kommer börja gråta eller något..
På tal om inget så fick vu armband idag på konfa ;D
Det står "Störtst av allt är kärleken" på dem!
Dom är röda och gula.. kanske inte så passande men ändå xD
Förresten så är månen sjukt fin idag! Försökte ta en bild, men lyckades inte så bra..
Den vart lite suddig.. lite.. host o.o
Aja.. xD Ses folk ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: