Sent inlägg!

Hejsan!
Idag så har jag vart på stan med mamma! Jag fick med mig en del saker, bland annat kuddarna som var med på insperationsbilden igår, 1 tröja från Gina, ett halsband från Gina, och en "sportbh/wtf" ..
Sen så köpte Tobbe världens finaste täcke till mig ♥ Älskar det! Det som var med på bilden igår, det vita med rosor.. ♥
Så glad! Ville inte ens ha det täcket först, men ändrade mig.. när jag insåg hur fint och underbart det var! 
Älskar det! ♥
Resten av dagen har jag ängnat åt att lägga golv i mitt rum, det är nästan klart, bara en liten kant kvar!
Älskar mitt golv! Imorgon så ska vi fixa klart golvet och på fredag så blir det att tapetsera, vi ändrade lite i planeringen.
Jag är stört trött efter den här dagen, och så sov jag sjukt dåligt i våran gästsäng, jag älskar MIN säng :'D
Så jag ska nog lägga mig och läsa typ nu.. ♥
Jag orkade inte fixa bilderna så mycket, och dom var lite random!
Men hoppas att det duger! Ska försöka blogga mera imorgon, vi kommer inte att kunna göra
så mycket i morgon!
Godnatt på er! 
Mvh trött Sandra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: