Ritningar

Hejsan!
Idag var det en kul dag i skolan! Vi fick göra ritningar av ett hus, som skulle ha ett antal rum och saker i, jag gjorde våningen högst upp!
Efter skolan så handlade jag med mamma lite. När jag kom hem så pluggade jag i kanske 10 minuter med Linnéa, efter en stund så bröt det xc Deppigt värre!
Förresten så ÄLSKAR jag min mobil just nu haha!
Man bara måste älska den! <3
Dock så tog det ca en timma att få till </3 MEN JAG ÄR KLAR!
OCH NÖJD! Älskaaaar den <3
Strax så ska jag springa ner och laga lite mat med mamma! ;D Värsta mys-fredag!
 Hade egentligen 2 bilder att ladda upp, men blogg.se typ f*ckar upp? xc
Dom kanske kommer i ett annat inlägg om nu blogg kommer igång!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: