Plugga!

Hejsan! i morse så var jag och Linnéa i kyrkan, vi trodde att vi hade kommit till ett dop eller något, det var hur mycket folk som helst o;
Har pluggat och skypat med Linnéa! När det gäller plugga så är jag ungefär såhär taggad..
Hahaha xD 
Jag tror att jag och Tobbe skulle göra American pancakes snart!
Omnom!
Otroligt roligt med prov imorgon.. och sen ett förhör på tisdag och sist men absolut inte minst så
har vi prov i ordklasser på torsdag! 8:an kommer att ta kol på mig xD
Tänker bara på nian.. x(
Aja, nu ska jag plugga vidare! ;D
#Taggad #Hög-På-Livet ;D
Kommentarer

Emelie -Tävling på bloggen-

Kolla gärna in på min blogg, har två tävlingar!
En där två vinnare får lip tattoos, mönster galaxy och leopard!
Den andra kan du vinna ditt egendesignade iphoneskal från Caseapp!

2013-02-10 @ 14:26:01
URL: http://mlieaxelsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: