Ordklasser

Hejsan! 
Idag efter skolan så pluggade jag på ordklasser! Eller rättare sagt så pluggar* Jag på ordklasser, förutom nu när jag bloggar dåå.. xD
Skypade lite med Monika också, vi satt och gjorde miner til varandra? xD Haha typical vi x)
Ska bli roligt att åka dit i helgen! Har inte vart där på ett bra tag nu!
Nästa måndag till tisdag så ska jag och Julia börja med våran Yolo-list!
Vi har uppdaterat den lite!
Vi har lagt till tillexempel titta på soluppgången och göra världens längsta sugrör xD
Vi la till fler saker men jag minns dem inte xD Joo! Skicka brev till tomten!
Hahaha!
Vi har också gjorde det hela lite roligare och kanske svårare, men vi ska hinna göra allt på 48 timmar!
Förhoppningsvis så blir det en film av det sen! ;D
Men vi får se vad som händer!
Ikväll så ska jag äta min semla som mamma hindrade mig från att äta upp förut.. xD Och kolla på
Best friends forever :'D
Omnom!
Nu ska jag kolla lite på Youtube!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: