Nästan 40 i feber

Hejsan hejsan! Det får bli ett snabbt inlägg, är nämligen sjuk, sjukare än vanligt!
Hostar sjukt mycket, och sen så har jag nästan 40 graders feber!
Och ont i halsen och huvudet!
Kul kul! Lagom till helgen -_-'
Mamma fick hämta mig från skolan idag, då åt jag nudlar och sen så kollade jag på tv, somnade nog kanske
också lite.. Mår inte bra ALLS!
Sen så är mitt ben sämre igen ._. Kan inte GÅ NORMALT utan att det gör ont..
Det suger..
Te, nudlar, min vackra pyamas och gladaste jag idag!
Tände ett fiiint blockljus för att ljusa upp lite ._.
Aja, nu vet ni i alla fall varför jag kanske inte bloggar så mycket..
Usch usch usch!
Dricka hostmedicin och knarka panodil eller något.. xc
Nu ska jag kolla på Bitchkram! Ses människor som förhoppningsvis är friska!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: