Melodifestivalen är inget utan Twitter!

Idag/ikväll så har Linnéa lärt mig att melodifestivalen inte är något utan Twitter!
Jag har suttit och Twittrat hela kvällen xD
Alltså dagens melodifestival SÖG!
Bidrag nummer 1 och 5 skulle gått till final.. xc
Men nej nej, vi kör på sean banan istället! xc
Ja ja! Nu tar vi inte det här på för stort allvar ;D
Förresten! Tack till er som kommenterade mitt inlägg med bilderna som jag tog i studion! <3
Blir jätteglad när ni kommenterar! <3
Imorgon så blir det att gå till kyrkan med Linnéa! Taggaaa!
Eller inte xD
Efter kyrkan så ska jag plugga till ett prov som vi har på måndag ...deppigt med 3 prov på en vecka,
ett av proven har jag inte ens vart med på någon lektion till..Aja, får plugga.
Jag ska strax lägga mig, så jag bloggar mer imorgn! Godnatt!
Förresten, klicka HÄR för att följa mig på Twitter.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: