Jag är hög på livet, inte på sockret som jag just stal..

Hejsan!
Har inte bloggat något alls idag, men har pluggat, vart i skolan och på konfa!
På konfa så fick vi sjunga inför konfirmationen! Några vill att vi sjunger Justin bieber.. någon låt av honom eller av 1D... O.O
KANSKE möjligtvis blir att vi sjunger Let her go! Då kommer jag dö <3
Rubriken...Jag är hög på livet, inte på sockret som jag just stal.. Haha det sa jag förut när jag "stal" 3 sockerbitar på konfa! Haha! "Stal.." HAHAH XD
Visste ni förresten att Sandra betyder Helper of humanity o.O
HAHHAHA!
Det fick jag veta idag i skolan, vi skulle ta reda på vad våra namn betyder xD
Mer saker vi har gjort i skolan? xD Kollat på grammatikbolaget! Bästa sättet att lära sig ordklasserna xD
Imorgon blir det prov igen, och på onsdag friluftsdag!
Jag och Julia har värsta planen inför lovet! Vi ska göra en Yolo-List!
Där står det saker vi ska göra bara för att vi kan lixom? Troligtvis så ska vi filma och lägga upp ett litet klipp från varje sak vi gör! ;D Och lägga upp på YT!
Det blev ett rätt långt inlägg o:
Oj oj..
Nej men jag ska snart gå och lägga mig, är sjukt trött!
-----
Längtar tills i helgen! Då ska jag gå och se Beautiful Creatures med pappa!
Taggaa! Har velat se den enda sen den var på reklamen till Breaking Dawn part 2!
Nej men nu ska jag gå och tigga skjuts! ;D
Hejdå! Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: