Dö på isen!

Hejsan! Idag så började jag dagen med att vakna vid 8 av illamående, igår höll jag på att kräkas, mådde sjukt dåligt, samma idag morse :(
Sen så var jag kyrkvärd med Julia! Rätt dött, det var ca 9 personer där, alla utom 3 var konfirmander x)
Efter kyrkan så fotade/dog jag med Julia och Linnéa! Vi hade tänkt att fota, och det var sjuk mycket folk ute på isen och vid ön så vi tänkte att varför inte? Så vi gick ut och tog en Geokach (stavning?!) 
Och sen så fotade vi lite! Vi gick till Linnéas mysiga sjöbod och satt där ett tag och bara chillade ^^
När vi gick på isen så fick jag och Linnéa panik för att vi såg hur det lixom blev en spricka, sen så lät det jättehögt! D: Jag skrek att jag inte ville dö, och Linnéa hyperventilerade!
Haha men vi kom in i land igen utan att någon dog i alla fall!
Här är lite bilder från idag! Tränade mest på porträtt!
Linnéas ögon var SJUKT fina när solen lös på dom! ♥
Funderar på att kolla på Breaking Dawn part 2 igen ♥ För den är typ.. bäst... som dom flersta redan vet
att jag tycker! ♥ Tobbe var värsta snäll och köpte Hello Kitty kex!
OMNOMNOMNOM!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: