Att bli väckt klockan 9

Hejsan! Och godmogon :'D
I morse vid 8.50 så vaknade jag av att Monika vrålade "SANDRA HJÄÄÄLP"
Så såg jag att hon låg "bakom" hela sängen med fötterna i luften, så hon hade på något sätt "råkat" ramla ner..
Och jag svarade.. "Du tog dig dit själv, då får du ta dig upp själv också, godnatt C:"
Hahaha, jag var sjukt trött x)
Allså för er som inte förstod det igår.. så älskar jag den nya skumma saken The Harlem Shake o.o
Skulle lätt göra en sån om jag kunde x))
Nej men jag ska strax gå och byta om och sånt shit :'D
Idag lär det bli en episk dag!  Vi ska på bio, äta tacos och titta på melodifestivalen!
Update, pappa kom nyss hem, och innan han gick så sa han att vi skulle vara klara när han kom hem..
nu när han kom hem så sitter vi likadant som när han gick.. xD Pappa ba.. Ja.. vad hade jag förväntat mig? HAHAHAH
Sen så kom han in och sa "Ta det lugnt, stressa inte, andas lugnt! Så att du inte förbränner energi när du SITTER NER! " x) Nej men time to go och göra något C:
Het C:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: