Snöstorm?

Hej hej människor! jag såg den här Gifen på Tumblr förut! Det sägs ju att det ska komma en snöstorm hit imorgon/inatt, jag hoppas faktiskt på det haha! Så mysigt ändå! Kanske inte för människorna i Skåne.. men ja.. det skulle vara mysigt med en snöstorm med massor av snö och waaw! ♥ Imorgon blir det troligtvis att åka till pappa, om inte "snöstormen" hindrar mig..
Det är heeelt sjukt att det redan är 5 december! Bara 19 dagar till julafton! Woho! ♥ Jag taggar verkligen julen haha! Det är ungefär 11 skoldagar om jag inte räknat fel! Så skönt! Jag behöver VERKLIGEN lov nu känner jag!
Typ dricka te och kolla på film hela dagarna ut! ♥ Mys! ♥ I helgen måste jag plugga till So och Svenskaprov.. kul kul.. men det måste ju göras innan jul antar jag, men det tar jag i helgen! För nu tänker jag kolla på film och lyssna på regnet som smattrar mot fönstret ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: