"Pysseldag"?

(Suddig och jobbig bild för att fylla ut inlägget)
Hej hej! Idag är jag sjukt trött! Jag sov inte alls bra inatt, så jag har varit sjukt trött i princip hela dagen. Men jag får försöka ta igen den sömnen idag! Idag i skolan var det någon slags "pysseldag" det var ju kanske dock inte så lyckad..man skulle skrivit upp sig på olika aktiviteter som man ville ha under dagen, men det var kaos och ingen höll koll på någon och alla var inte med på listorna och ja! Jag hade iallafall "film" första 2 timmarna, lärarna vi hade under dom timmarna hade inte ens med en film haha! Man fick se på massor av avsnitt av Sunes jul som var.. jättegamla haha! Så jag och Julia smög ut och tittade på en film på min dator istället! Haha mycket bättre. Där satt vi i stort sätt hela dagen! Sen slutade dagen vid halv 2 istället för 2 vilket var skönt! Då tog jag bussen hem, bytte om till mjukiskläder och tittade på filmen Gravity och drack te, jag har velat se den ett tag! Det var faktiskt riktigt bra! Fast det var en sån film där man har panik i hela filmen haha! Men fortfarande bra! 7/10 skulle jag gett den! ♥ Och imorgon blir det som jag skrivit 500 gånger tidigare att handla lite julklappar med Julia! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: